راه کارهای خلاقانه برای استفاده از گوشی های قدیمی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

راه کارهای خلاقانه برای استفاده از گوشی های قدیمی 

گوشی های قدیمی

هدست واقعیت مجازی!

گوشی های قدیمی
به لطف گوگل حالا می توانیم با استفاده از گوگل کاربود که از مقوا ساخته شده است یک هدست واقعیت مجازی داشته باشیم. در واقع هدست واقعیت مجازی گوگل و یا همان گوگل کاربورد کاری می کند تا گوشی های هوشمند تصاویر را به صورت برجسته نمایش دهند و با سیستم عامل های ویندوز فون، اپل و اندروید هم کار می کند. پس اگر گوش قدیمی شما توانایی نمایش تصاویر را دارد می تواند به یک هدست واقعیت مجازی جذاب تبدیل شود.

ریموت کنترل جدید شما!

گوشی های قدیمی
شما را نمی دانم، اما هر وقت که تلویزیون و یا دستگاه رسانه ای جدیدی را خریداری می کنم اغلب کیفیت ریموت کنترل های آن پایین و ضعیف است. در برخی از مواقع هم کنترل تلویزیون و یا دستگاه های دیگر از شما دور است و دلتان می خواهد که با گوشی تان آن ها را کنترل کنید. اگر گوشی شما به درگاه IR مجهز است به سرعت می توانید با اپلیکیشن های مخصوص دستگاه هایتان را کنترل کنید.
برنامه های کنترل از راه دور برای آیفون، اندروید و ویندوز فون در دسترس است و می توانید همین حالا آن ها را دانلود کنید. فقط یادتان باشید این کنترل لمسی را هر چند روز یک بار شارژ کنید. در این بین اگر آیفون و یا گوشی اندرویدی دارید کروم کست را نیز فراموش نکنید.

یک مرکز رسانه ای جمع و جور

گوشی های قدیمی
با استفاده از گوشی های هوشمند قدیمی و نصب نرم افزار Kodi می توانید گوشی خود را به یک مرکز رسانه ای تبدیل کنید. با استفاده از USB OTG نیز می توانید هارد دیسک خود را به گوشی هوشمند متصل کنید و از فیلم های سینمایی تان لذت ببرید

قاب عکس دیجیتال

تا زمانی که صفحه نمایش گوشی قدیمی شما سالم باشد می توانید آن را به یک قاب عکس جذاب تبدیل کنید. برنامه و ابزار های مختلفی برای اینکار وجود دارند، بنابراین تنها کافیست تا عکس های خود را به گوشی منتقل کنید و بعد از طریق برنامه هایی مانند Instant Video Slideshow اینکار را انجام دهید. کاربران ای او اس نیز می توانند از نرم افزار Digital Photo Frame استفاده کنند.

ضبط کننده صدا

گوشی های قدیمی
ضبط کردن صدا یکی از ساده ترین قابلیت هایی است که همراه تمام گوشی های هوشمند چه جدید و چه قدیمی است. با استفاده از قابلیت ضبط صدا می توانید در مدرسه و دانشگاه برای یاداشت برداری استفاده کنید. استفاده های گوناگونی از این قابلیت می توان کرد از ثبت وقایع گرفته تا ضبط نسخه های مختلف موسیقی.

 




:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیرنصیری
ت : پنج شنبه 8 بهمن 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی